وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

  • ۰
  • ۰

زنان مختلف با انواع مختلفی از عطرهای زنانه ارتباط برقرار می کنند، برخی دوست دارند رایحه گل را استفاده کنند، برخی رایحه میوه ای را دوست دارند، در حالی که زنان دیگر به سمت عطرهای چوبی، شرقی و مشک متمایل می شوند. انتخاب بهترین نوع عطر برای زنان سخت تر از آن چیزی است که به نظر می رسد.

قبل از اینکه بفهمید چه چیزی برای شما بهتر است، باید لایه های مختلف ادکلن زنانه را رمزگشایی کنید و گره های متعدد را درک کنید. این چیزی بیش از استشمام کردن بطری‌های گران‌قیمت متعدد است که به شکل‌های کوچک حک شده‌اند، باید علم پشت آن را بشناسید و در حین انجام آن عوامل مهم دیگری را در نظر بگیرید.

مثلا چقدر دوام خواهد داشت؟ آیا رایحه پس از ته نشین شدن تغییر می کند و آیا این چیزی است که می توانید روزانه بپوشید یا برای مناسبت های خاص رزرو کنید؟ در همین حال، زنان باید قبل از انتخاب بهترین عطر، این عوامل متعدد را بررسی کنند، همچنین باید عطری را پیدا کنند که نشان دهنده نوع شخصیت آنها باشد.

خانم‌ها پوست دوم خود را مانند عطر استفاده می‌کنند، بنابراین یافتن بهترین عطر زنانه مهم است. بهترین عطر برای شما فوراً روحیه شما را بالا می برد و خواهید فهمید که آن را پیدا کرده اید. زنان و ویژگی های شخصیتی آنها در هنگام کشف بهترین عطر برای آنها مفید است. فرقی نمی کند خجالتی باشید، خوش برخورد، رمانتیک یا تیره و مرموز، انواع مختلفی از عطرها با ترکیبات و گره های مختلف وجود دارد که این عوامل را بهتر نشان می دهد.

 

انتخاب عطر زنانه

قیمت ادکلن زنانه


مواردی که شاید تا به حال اصلا به آن ها توجه نکرده باشید. عطر و ادکلن به دلیل رایحه خوش و حس خوشایندی که به انسان می‌دهد همواره مورد استقبال اکثر افراد علی الخصوص بانوان قرار گرفته است، لذا با وجود گستردگی انواع برندهای عطر زنانه موجود در بازار انتخاب عطر زنانه مناسب نیازمند کسب آگاهی است. اغلب خانم ها دوست دارند که ادکلن مخصوص به خودشان را داشته باشند اما پیدا کردن عطرهای تابستانی و با رایحه مخصوص خود ،کار ساده ای نیست. نکته اینجاست که خانم ها می خواهند در عین راحتی در هنگام خرید، انتخابی به صرفه نیز داشته باشند اما چگونه متوجه شویم که ادکلن مورد نظر، ویژگی های مناسبی دارد؟ چگونه مطمئن شویم که قیمت یک ادکلن نسبت به کیفیت آن مناسب است و بیش از اندازه گران نیست؟ 

 

عطر برای خانم های جسور


آیا شخصیت جسورانه ای دارید و به دنبال عطری هستید که به سختی فرسوده شود و از مسیر شکسته خارج شود؟ در این صورت، به سراغ عطرهایی بروید که کمتر توسط عطرسازی های کلاسیک توزیع می شوند و به یک عطر جایگزین یا «نیچ عطرسازی» بروید، چه در فروشگاه یا در یک سایت آنلاین (که به شما امکان می دهد نمونه هایی را با هزینه کم دریافت کنید که می توانید. در خانه امتحان کنید).

اگر به دنبال چیزی نوآورانه و کمی آوانگارد هستید، ممکن است از استفاده از عطرهای تک جنسیتی، حتی از خریدعطرهای مردانه لذت ببرید. در واقع، عطر فراتر از ژانر است و نکته اصلی این است که عطر احساسات قدرتمندی را به شما می دهد. علاوه بر این، عطر با توجه به هر فردی متفاوت است، بعید نیست که یک عطر مردانه روی پوست شما زنانه تر شود.

در نهایت، اگر به دنبال عطری قدرتمند هستید، ممکن است عطرهای بر پایه چوب عود که توسط بسیاری از برندها ارائه می شوند، جذب شما شوند.

 

عطر زنانه شیرین- ادکلن گودگرل


ادکلن گود گرل یک عطر زنانه شیرین بسیار شیک و زیبا است. این عطر شیک زنانه در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شده است و برای فصل‌های سرد زمستانی طراحی و ساخت فرمولاسیون آن دنبال شده است. این عطر عام‌پسند ساخت کشور فرانسه است و خانم‌های بسیاری را تا به امروز به سمت خود جذب کرده است. ترکیبات خلاقانه این عطر بسیار اعتیادآور است و شما به‌سادگی نمی‌توانید بعد از استفاده از آن دل بکنید. شعار سازندگان این عطر این است که چقدر خوب است که بد باشیم و شاید این حرف فکرهای خلاقانه بسیاری را در پشت سرخود پنهان کرده باشد.

 

شناختن رایحه های عطر زنانه

وقت آن است که یک قدم از کمدهای او فاصله بگیرید و کمی در مورد عطرها یاد بگیرید. اگرچه تعداد گیج کننده ای از عطرها وجود دارد که می توانید بخرید، اما همه آنها اساساً در یکی از هفت دسته قرار می گیرند:

گلی - محبوب ترین نوع عطر زنانه برای همه فصول الخصوص فصل گرما. برای اینکه بفهمید این عطر چه بویی دارد، لازم نیست یک عطر خوشبو باشید. گل است

تازه - این خانواده رایحه مرکبات است. متشکل از لیمو، پرتقال، ترنج، گریپ فروت و مانند آن، تمیز و آفتابی هستند.

شرقی – که از موادی مانند چوب صندل، وانیل و عنبر تشکیل شده است، "Orientals" از رایحه های هندی و عربی الهام گرفته شده است. آنها معمولاً مشک دار هستند و بیشتر برای پوشیدن در یک شب بیرون می آیند.

فوگر - همچنین به عنوان یک عطر معطر شناخته می شود، این عطرها اغلب دارای رایحه های اسطوخودوس، خس خس، خزه بلوط و سایر رایحه های گیاهی هستند و عموماً بوی سبز و تقریباً علفی دارند. آنها به طور سنتی مردانه هستند، اما فوگرهای معروف زنان نیز وجود دارند.

Woody - هیچ جایزه ای برای حدس زدن این خانواده از رایحه ها وجود ندارد.

Chypre - زنانه، پیچیده، پیچیده و کمیاب، Chypres سخت ترین عطر برای شناسایی است. آنها بوی چوبی، گرم و خشک را با عناصر خانواده عطرهای دیگر تلفیق می کنند.

خوش طعم – کارامل، شکلات، شیرینی، تافی – بوی این خانواده شیرین و کیک است.

منبع: https://mandaliouf.com/ 

 

  • ۰۰/۱۰/۰۵
  • میثم شادمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی