وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

  • ۰
  • ۰

قبل از خرید عطر مردانه بهتر است با عطرهای لاکچری و با کیفیت آشنا شوید

خانواده عطرها می‌توانند نقطه شروع خوبی باشند: رایحه‌ها در دسته‌های گلی، تازه، میوه‌ای، مرکباتی، شرقی، چوبی یا تند قرار می‌گیرند - همه نسبتاً ساده و گویا.

 هر کمدی کم‌کم حداقل یک قسمت دارد که در آن مرد جوانی که برای اولین قرار ملاقاتش می‌رود به خاطر استفاده بیش از حد ادکلن تنبیه می‌شود، بنابراین زیاده روی نکنید.

یک اسپریتز روی پوست خشک معمولاً برای سیلاژ مودبانه مفید است (این میزان است که عطر بعد از شما در هوا باقی می ماند). رایحه‌ها به بهترین وجه بر روی گرم‌ترین قسمت‌های بدن به کار می‌روند تا به آن‌ها کمک کند، بنابراین یک نقطه از گردن و فک پایین، سینه، مچ دست و ساعد یا آرنج داخلی را انتخاب کنید.

اگر به مچ دست خود می زنید، آنها را به هم مالش ندهید، زیرا این کار می تواند پیوندهای مولکولی عطر را بشکند و نت را "کشته" کند - و هیچ کس این را نمی خواهد.

نمونه های متفاوت و با کیفیتی از ادکلن مردانه با خط بوی بالا وجود دارد؛ اما مطمئنا هر عطری نمی تواند تصویر بهتری از ما ارائه کند. در بعضی مواقع یک انتخاب نادرست می تواند همه چیز را خراب کند و تمام افکار مثبت در مورد ما را تغییر دهد. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حضور شخص مهمی عطر بی کیفیت و نامناسبی استفاده کرده باشید و با بدترین سناریوی زندگی خود روبرو شده باشید. اما نگران نباشید، در ادامه با تعدادی از بهترین عطر ها آشنا می شوید که هر آنچه را شما از یک عطر انتظار دارید، برآورده می کنند.

ادکلن Blu Atlas

اگر سبک زندگی طبیعی و فعالی دارید، عطری را انتخاب کنید که با روحیه مستقل و مردانه شما مطابقت داشته باشد. در حالی که ادکلن های رایج از مواد شیمیایی مرموز و فتالات های مبتنی بر بنزین استفاده می کنند، این ادکلن بلو اطلس از مواد 100% طبیعی برای رایحه ای معطر و خاکی استفاده می کند که دارای نت های کلیدی ترنج، مریم گلی و نعناع هندی است.

عطر Creed Royal Oud

نامگذاری Creed کمی دور از مرکز است - نه برای بهتر، نه برای بدتر. رایحه‌های آن معمولاً به‌عنوان EDP طبقه‌بندی می‌شوند، اگرچه آنها دارای غلظت عطری هستند که بیشتر شبیه عطرهای با درجه پایین‌تر هستند (یعنی آن‌ها یک برشی بالاتر از EDP هستند، جایی در محدوده 18 تا 25 درصد). و در حالی که Aventus مورد علاقه طرفداران آن یک انتخاب واضح در اینجا خواهد بود، ما باید به Royal Oud جایگاه مورد علاقه خود را اعطا کنیم. بیشتر از همه چوبی است: عود، سدر و چوب صندل به آن ساختار سلطنتی می دهند، در حالی که مشک، رزین، توت صورتی و لیمو به آن دل و شادابی می بخشند. این رایحه ای بالغ است، رایحه ای که حکایت از خرد و دیدگاه در پوشنده دارد. تاجی سنگین برای پوشیدن، به بهترین (و ماندگارترین) راه ممکن است.

عطر مردانه Strangelove Deadofnight

صحبت از رزهای خشن بعد از ساعت کاری، Deadofnight گل رز داماسک را با عود، بلسان، عنبر، وانیل و مشک ترکیب می‌کند، همه اینها با چنین لذت و دقتی همراه است. این خانه عطر به همان اندازه لوکس است، با بینی مشهور کریستف لاودامیل در آزمایشگاه، سوپر مدل افسانه ای هلنا کریستنسن با مشورت و منبع متخصص جهانگردی الیزابت گینز به عنوان بنیانگذار و مدیرعامل. استفاده از این عطر بی شباهت به اسپری کردن روی چیزی است که توسط اروس و آفرودیت برای شما ساخته شده است. افسوس، تیم Strangelove صرفاً (ابر)انسان است.

عطر لیبر گستاو

لیبر گوستاو که به عنوان نامه ای عاشقانه از یک زن به همسر روحش گوستاو در برلین دهه 1910 تصور می شد، برای مردی سخت کوش با کت و شلوار عالی است. لبه های او را با اسطوخودوس تازه و چای سیاه کمی نرم می کند - اما نه آنقدر نرم که آن نت های چرم و چوب صندل هم خودشان را تلفظ نکنند. و این عطر به همان اندازه که پوشنده آن است کار می کند، همانطور که هر کسی که نزدیک به مجموعه کریگلر است به خوبی می داند. مواظب باشید که بسیاری از رایحه‌های معروف این برند را امتحان نکنید، در غیر این صورت به زودی مجموعه‌ای از عطرهای اکستریت ایجاد خواهید کرد.

ادکلن مردانه JO MALONE LONDON HUNTSMAN

بخشی از همکاری با Huntsman، Savile Row، ادکلن  Jo Malone huntsman لندن، نت‌های چوبی شیرین را ترکیب می‌کند که عطر ویسکی خوب را بازسازی می‌کند و آن را به انتخابی برتر برای سنت‌گرایان تبدیل می‌کند. این عطر که برای ست کردن با یک کت و شلوار تیز طراحی شده است، بسیار مردانه و بزرگسالانه است، با پیمنتو تند و چوب سدر برای بویی غنی و دلچسب. این عطر در یک بطری شیک و مستحکم عرضه می‌شود که آن را برای انداختن در کیف آخر هفته یا فقط به ظاهر زیبا در حمام شما تبدیل می‌کند.

  • ۰۰/۱۰/۱۹
  • میثم شادمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی