وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

  • ۰
  • ۰

تاریخچه ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج

 

برای اولین بار در بیش از یک دهه، دیور یک عطر جدید مردانه را به مجموعه عطرهای خود اضافه کرد.

این گیاه که Sauvage نام دارد، طراوت خام و جسورانه پرتقال ترنج از رجیو دی کالابریا در ایتالیا و به دنبال آن مشک آمبروکسان ومردانگی شمعدانی و فلفل سیچوان را بیان می کند.برای تجسم روح Sauvage، این برند یک آگهی تبلیغاتی یک دقیقه ای با بازی بازیگر جانی دپ در داستانی درباره آزادی و احساسات، درباره یک مردفیلمبرداری کرد.خود نام "Sauvage" که در زبان فرانسوی به معنای "وحشی" است، بر اساس یکی دیگر از خط عطرهای مردانه دیور به نام Eau Sauvage است. این فیلم مترادف با سفیر خود، آلن دلون، هنرپیشه مشهور فرانسوی شد، که در حال فیلمبرداری فیلم خود به نام آخرین ماجراجویی بود که در ابتدا Eau Sauvage در سال 1966 عرضه شد.امروز پس از گذشت 50 سال از اولین معرفی Eau Sauvage، دیور با انتشار یک ویدیوی متحرک کوتاه در کانال رسمی یوتیوب خود به این دو اسطوره (عطر و دلون) ادای احترام کرد. این ویدئو نسخه‌ای متحرک از دلون را دنبال می‌کند که او در طول زندگی خود می‌گذرد، کازینوها را تسخیر می‌کند و قلب زنان را در همه جا به دست می‌آورد. این شبیه نسخه فرانسوی تیتراژ آغازین جیمز باند است. کمتر غمگین، لذت زندگی بیشتر.

 

بسته بندی ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج

ادکلن مردانه Sauvage در مجموعه ای متشکل از یک اسپری ادو توالت، یک لوسیون افترشیو، یک مومیایی کننده پس از اصلاح، یک اسپری دئودورانت و یک ژل دوش ارائه می شود.

 

برند دیور:

کریستین دیور طراح مد فرانسوی متولد 1905 بود. او از سنین پایین علاقه شدیدی به مد و دنیای هنر نشان داد و برای حفظ اشتیاق خود، سختی های مالی و شخصی را تحمل کرد. دیور در مواجهه با اولین شانس موفقیت خود پس از اینکه از یک کارآفرین معروف به "ثروتمندترین مرد فرانسه" خواسته شد یک خانه مد طراحی کند، ارزش های قوی خود را حفظ کرد و نپذیرفت و در عوض می خواست خانه ای را با نام خود راه اندازی کند.این عزم و اراده مورد لطف همین مرد قرار گرفت و حمایت دیور را در سال 1946 به دست آورد، زمانی که او خانه مد خود را تأسیس کرد، که به زودی به یکی از برندهای پیشرو در جهان تبدیل شد. تا به امروز، محصولات برند دیور همچنان با همان روحیه فداکاری و شجاعت پیشگام مشخص شده اند.

 

رایحه این ادکلن خوش بو:

طراوت آبدار و تند Sauvage جنبه های حسی و محصور کننده جدیدی از وانیل مطلق را به نمایش می گذارد.ترنج کالابریایی، شاداب و سرزنده مثل همیشه، نت‌های تند جدیدی را دعوت می‌کند تا حس پری و حسی را به آن بیافزاید، زیرا دنباله کهربایی چوبی آمبروکسان در لهجه‌های دودی وانیلی پاپوآ گینه نو برای مردانگی بیشتر پیچیده شده است.

 

ادکلن از چه چیزی الهام گرفته شده است؟

فرانسوا دماشی، خالق عطر دیور، در ساعت جادویی گرگ و میش از صحرا الهام می گیرد. هوای سوزان کویر که با خنکی شب درآمیخته است، عطرهای عمیقی را منتشر

 می کند. در ساعتی که گرگ ها بیرون می آیند و آسمان شعله ور می شود، جادوی جدیدی آشکار می شود.

 

چرا ادکلن مردانه کریستین دیور ساواج را بخریم ؟

خوب، تعداد جوایز معتبری که این عطر کسب کرده گویای همه چیز است. معروف است که "بسیار تازه، خام و نجیب" است. با رایحه های درخشان که شامل ترنج کالابریا، شمعدانی، اسطوخودوس، سدوم و فلفل صورتی و سدر می شود، رایحه ای تند و در عین حال ملایم و به همان اندازه تازه است. این بهترین انتخاب است .

 

  • ۰۱/۰۵/۱۱
  • میثم شادمانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی