وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

معمولا خرید عطر های زنانه با رایحه های ملایم و خنک برای تابستان مناسب تر هستند. اما برخی از عطر های شرین و تند نیز با ترکیب رایحه های مختلفی که دارند هم می تواند برای تابستان استفاده شود. در ادامه عطرهای زنانه مناسب فصل تابستان را معرفی می کنیم. شما هم پیشنهاداتون رو بفرستید.


ادکلن ورساچه برایت کریستال ( صورتی)

بوی تازه، کمی تند و شیرین دارد. رایحه اصلی این عطر زنانه آن را در گروه گلی میوه‌ای قرار می‌دهد. در ابتدا که این ادکلن خوشبو را می‌بویید رایحه نت‌های آبی، یوزو (نوعی مرکبات) و انار ترکیبی جذاب است که شما را احاطه می‌کند. مرحله بعد نوبت به گل‌های تازه‌ای مانند گل صدتومانی، لوتوس و ماگنولیا می‌رسد که شما را به باغی پر از گل‌های خوشبو می‌برد. در پایان نیز رایحه‌های مشک، چوب ماهون و کهربا سرزندگی درخت را همراهتان می‌کند. بسیاری از افرادی که از این ادکلن زنانه استفاده کرده‌اند، معتقدند که رایحه آن را نمی‌توان به سادگی توصیف کرد، زیرا نمونه مشابهی برایش وجود ندارد.
با اینکه عطر ورساجه صورتی تا حدودی شیرین است اما میزان آن متعادل بوده و از حد خود تجاوز نکرده است. از این رو می‌توانید این عطر را در روزهای گرم و ملایم سال استفاده کنید. همچنین تازگی و طراوت موجود در این عطر آن را برای استفاده در طول روز هنگام فعالیت‌های مختلف مناسب می‌کند. علاوه بر آن از برایت کریستال می‌توانید به عنوان عطری برای ملاقات‌های عصر و مهمانی‌های عصرانه نیز استفاده کنید. تصمیم با خود شماست!

ادکلن اکلت لانوین

ادکلن Lanvin Eclat رایحه‌ای ملایم و شیرین دارد و به هیچ وجه مانند برخی عطرهای زنانه تند و زننده نیست. ملایم بودن این رایحه به دلیل انواع نت‌های بویایی گلی و میوه‌ای تازه است که با حفظ رایحه‌های اصلی باهم ترکیب شده‌اند. بوی برگ‌های یاس بنفش سبز و برگ‌های لیمو سیسیلی ما را به یاد اولین روز بهار می‌برد اولین رایحه‌ای است که از آن به مشامتان می‌رسد.

مطالب مرتبط: راهنمای انتخاب عطر زنانه

پس از زمان کوتاهی این شکوفه گل ویستریا است که در قلب عطر شکوفا می‌شود و توسط شکوفه هلو و گل صدتومانی قرمز احساس شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد. برگ‌های چای سبز هوایی طراوت‌بخش هستند. سرو سفید پایه لبنان، مشک لطیف و عنبر گران‌بها مانند نوازشی در طول روز شما را همراهی می‌کند. همان‌طور که می‌بینید وجود رایحه‌هایی چون یاس بنفش سبز، برگ چای، گل صدتومانی، شکوفه هلو، مشک، ویستریا، پتی گرین، اسمانتوس چینی، سرو و کهربا در این ادکلن آن را متمایز از سایر محصولات مشابه کرده است.

عطر Lanvin Eclat با توجه به رایحه ملایمی که دارد را می‌توان در اغلب روزهای سال استفاده کرد. گرچه بسیاری بر این عقیده هستند که بهترین زمان استفاده از این عطر روزهای بهار، پاییز و تابستان است. این تصمیم را به عهده خودتان می‌گذاریم، البته اگر بتوانید از این عطر چشم‌پوشی کنید. رایحه شاداب و با طراوت این عطر در طول روز و فعالیت روزانه انرژی و شادابی وصف‌ناپذیری به ارمغان می‌آورد. سبکی این عطر آن را به انتخاب مناسبی برای جلسات کاری، ملاقات‌های اداری و کارهای روزمره تبدیل می‌کند. اگر طرفدار عطرهای ملایم هستید، می‌توانید از این عطر برای مهمانی، جشن‌های شبانه و حتی قرارهای عاشقانه نیز استفاده کنید.

ادکلن هالووین جسوس دل پوزو

ادکلن بنفش هالووین بویی مرموز و ناشناخته دارد. عطر هالووین جسوس دل پوزو، خنک و شیرین است و در گروه بویایی گل‌های شرقی قرار می‌گیرد. ابتدا که این عطر را می‌بویید جاذبه نت‌های بویایی، گل بنفشه و نارنج شما را مسخ خود می‌کند. سپس جای آن‌ها را گل‌های مریم، ماگنولیا و گل زنبق می‌گیرد تا شما را به باغ گلی تازه و خوشبو راهنمایی کند. در پایان نیز وانیل و چوب صندل رایحه‌هایی هستند که جادوی ادکلن هالووین جسوس دل پوزو را کامل می‌کنند. این عطر خوشبو و منحصر به فرد یکی از موفق‌ترین عطرهای خنک زنانه در جهان به شما می‌رود.

با توجه به رایحه خنک و شیرین ادکلن هالووین جسوس دل پوزو بهترین انتخاب برای شما روزهای گرم سال است. نت‌های دریایی به کار رفته در این ادکلن به همراه گل‌های شرقی که با دقت انتخاب شده‌اند، در فصول بهار و تابستان به شما کمک می‌کنند تا همیشه خوشبو و جذاب باشید.  می‌توانید در فعالیت‌های روزانه، جلسات کاری، قرارهای رمانتیک و مهمانی‌های شبانه استفاده کنید.

 

  • میثم شادمانی