وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

وبلاگ عطرکده

نکات مهم عطر سازی و راهنمایی خرید و استفاده از عطر

۲ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نکات مهم در خرید عطر زنانه


ابتدا بهتر است که با انوع رایحه های عطر آشنایی کامل را داشته باشید و متناسب با سلیقه خود ادکلن خود را انتخاب کنید نت های عطر ها

شامل :

  • نت شیرین :مربوط به رایحه ی گل ها است که طرفدارن زیادی دارد.
  • نت شرقی :گرم و شیرین است البته گاهی تیزی همراه خود دارد.
  • نت چوبی :یکی از رایحه های جذاب و محبوب است که بوی دود خاک ... می دهد .
  • نت میوه ای :رایحه ی مرکباتی مثل : نارنگی پرتقال لیمو ترش و ... دارد.

در انتخاب عطر زنانه به فصل ها توجه شود : بسیاری از عطر ها را در تمام فصل ها می توان استفاده کرد اما بهتر است که از 

 بهترین عطر های تابستانی در فصل زمستان و سرما و از عطر ها با رایحه خنک در فصل های تابستان استفاده کرد و همچنین بهتر است که با توجه به مناسبت و مکان مورد استفاده ، عطرخود را خریداری کنیم.


به ماندگاری عطر ها هنگام خرید دقت فرماِیم عطر ها با غلظت بالا ماندگاری بالاتر و همچنین بیشتری دارند
اگر قصد خرید عطر برای خود ویا دیگران دارید دانستن این نکته به شما کمک می کند که خرید راحت تری داشته باشید شما عزیزان می توانید مقداری از عطر و ادکلن را بر روی بدن خود بزنید چون که رایحه ی هر عطری روی بدن هر فردی متفاوت است و همچنین می توانید ببینید که به آن آلرژی و حساسیت عطری دارید یا نه ؟


روش نگهداری ادکلن زنانه


عطر های خود را به دست هایتان نمالید بهتر است که آن ها را به نقاط نبض دار خود اسپری کنید چون گرمای اون نواحی باعث ماندگاری ادکلن شما می شود .عطرهای خود را در جاهای خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید تا بتوانید با کیفیت عالی مدت های زیادی از آن استفاده کنید.


قیمت و ماندگاری ادکلن های زنانه ی با کیفیت


بعضی از عطر و ادکلن های زنانه قیمت بالاتری دارند چون که از متریال های کمیاب و پیچیده و مواد اولیه ی طبیعی تری تهیه شده اند در نتیجه کیفیت بالاتری و همچنین قیمت بالاتری نیز دارند. اما با وجود قیمت بالای آن ها محبوبیت و فروش زیادی دارند چون که ادکلن های زنانه باکیفیت وماندگاری بالا باعث افزایش اعتماد به نفس و همچنین کاهش استرس می شود .

 

چه نکاتی باید در انتخاب عطر زنانه برای محل کار خود رعایت کنیم؟


 از آن جایی که انتخاب ادکلن کاملا سلیقه است اما با توجه به این که محل کار یک محیط عمومی است بهتر است که از ادکلن هایی با رایحه سبک و ملایم استفاده بشود چون که بعضی افراد به بو های سنگین حساس هستند و باعث سردرد آن ها می شود ادکلن های زنانه با بوی ملایم عبارت اند از :

  •  ادکلن شنل کوکو مادمازل: ( Coco Mademoiselle Chanel)
  •  ادکلن ویکتوریا سکرت نویر تیس : (Victoria Secret Noir Tease )
  •  ادکلن گودگرل : ( Carolina Herrera Good Girl )
  • الیزابت آردن گرین تی: (Elizabeth Arden Green Tea ) 
  • گرلن مون گرلن : (GUERLAIN Mon Guerlain )
  • میثم شادمانی
  • ۰
  • ۰

 

 برند کرید یکی از معتبر ترین و لوکس ترین خانه های عطر سازی در طول تاریخ بشر است که توسط اقای جیمز هنری کرید در انگلستان تاسیس شد و با تولید رایحه های منحصر به فرد و با ماندگاری بالا به محبوبیت زیادی رسید.
ادکلن کرید اونتوس (creed aventus) یکی از پرطرف دار ترین و پر فروش ترین محصول این کمپانی می باشد که طراوت و شادی که در مولکول های ادکلن کرید اونتوس مردانه وجود دارد آن را به محصول پر طرفداری  تبدیل کرده است واین عطر دارای دو نوع مردانه و زنانه است که افراد زیادی را مجذوب خود می کند.

رایحه ادکلن کرید اونتوس مردانه

ادکلن کرید اونتوس مردانه با رایحه ی خنک و شیرین بهترین انتخاب برای سخت پسندان می باشد که با رایحه ی فریبنده خود ترکیبی از تندی و ملایمت را به مشام می رساند.
ادکلن مردانه کرید اونتوس در گروه بویایی چایپرمیوه ای یا همان گروه بویایی مدیترانه قرار دارد که دارای سه رایحه است

  • رایحه اول :آناناس ، سیب فرانسوی، ترنج، توت سیاه و سفید
  • رایحه میانی :رز، یاس مراکشی،  نعناهندی، چوب درخت قان  
  • رایحه پایه  و اصلی :خزه درخت بلوط، وانیل ،عنبر، مشک

بهترین فصل استفاده ازعطر کرید اونتوس

با زدن ادکلن کرید اونتوس رایحه ی خنک و شیرین در فضا پیچیده می شود که شما را  به خلسه رویایی فرو می برد برای همین بیشتر مناسب فصل گرم تابستان و بهار است هرچند که می توان این ادکلن خوش بو در همه ی زمان ها استفاده کرد. 
با زدن ادکلن کرید اونتوس در مهمانی ها با عطر خوش و اغوا کننده ای که دارد همگان را مجذوب شما می کند.

نحوه استفاده از ادکلن کرید اونتوس

بهتر است که عطر ها و ادکلن ها بیشتر در جاهای نبض دار بدن اسپری شود مثل: سمت داخلی مچ دست و آرنج، پشت گوش، گردن و پشت زانوها که ماندگاری و پخش بو را بیشتر می کند البته به آن نکته توجه کنید اگر دچار التهاب های پوستی و حساسیت  نسبت به ادکلن خاصی هستید بهتر است که برروی لباس اسپری کنید.

شرایط نگهداری و ماندگاری ادکلن کرید اونتوس 

افزایش و کاهش شدید دما بر روی کیفیت و بوی ادکلن و عطر ها اثر زیادی دارد قرار گرفتن آن ها در برابر نور خورشید و گرما ممکن است که ادکلن شمارا خراب کند پس بهتر است که آن ها را از نور مستقیم خورشید و مکان های گرم دور نگه دارید در صورت نگهداری در جاهای مناسب ادکلن کرید اونتوس مردانه با کیفیت بالا تا سال ها برای شما ماندگاری خواهند داشت.

ماندگاری بالای این عطرهای تلخ و خنک مردانه زبانزد است. بسیاری تجربه خوب و دل‌نشین ماندگاری تا ۱۲ ساعت را از این عطر دارند. برای افرادی که بدنشان جذب بالای عطر را دارند نیز این رایحه حداقل ۵ ساعت با آن‌ها خواهد ماند. پخش بوی ادکلن کرید اونتوس نیز مانند ماندگاری‌اش بالاست و در رده بسیار خوب قرار می‌گیرد. 

خرید ادکلن کرید اونتوس

قیمت ادکلن کرید اونتوس در همه ی دوره های خود با این که بالا بوده است اما یکی از پر طرف دارترین و پر فروش ترین محصولات کمپانی کرید بوده است که طرف داران زیادی را مجذوب بوی خوش و منحصر به فردخود کرده است.
 

  • میثم شادمانی